10.12.15

Péče o vlasy se značkou Salerm

Hezký den vám všem,
omlouvám se za menší odmlku tady na blogu, ale věřte, že vám to již brzy vynahradím. Období zápočtů a zkoušek je bohužel tady, ale stejně tak jsou za dveřmi Vánoce a stejně tak i nějaký ten tématický článek, takže se máte na co těšit . Zpátky však k dnešnímu tématu- k produktům značky Salerm.


Všechny testované produkty jsem se rozhodla ohodnotit body od 1-5, pro lepší orientaci toho, co mě jak zaujalo.

1) Šampón pro poškozené vlasy
S poškozenými vlasy bojuji poměrně často, tudíž mě potěšilo, že jsem mohla tento šampón vyzkoušet. Vlasy zanechá krásně čisté, jemné a provoněné, takže jsem s ním byla spokojená a nebylo tu snad nic, co bych vytkla.

Počet bodů: 5/5

2) Express sprej
Pro mě bohužel asi největší zklamání z celé várky testovaných výrobků. Produkt slibuje doslova " okamžitou krásu v jednom pro vaše vlasy". Pod tímto pojmem si lze představit hydrataci poškozených vlasů, lesk, hedvábnost, objem a třeba také tepelnou ochranu. Mé vlasy však byly bohužel po aplikaci zplihlé a mastné, což mě mrzelo, ale věřím, že třeba někomu jinému může tento sprej naopak vyhovovat.

Počet bodů: 1/5

3) Tekuté krystaly
Výrobek tohoto typu jsem si přála vyzkoušet opravdu dlouho a z tekutých krystalků od Salermu jsem poměrně nadšená. Nanáším je především do konečků, o které tedy rozhodně pečovat umí.

Počet bodů: 4/5

4) Kondicionér na vlasy 2v1
Tento kondicionér bych ohodnotila takovým zlatým středem. Dobře se nanáší, je příjemné konzistence a vlasy jsou po umytí lesklé a jdou snáze rozčesat. Jen mi moc nesedí parfemace.

Počet bodů: 3/5

5) Salerm 21 B5 Silk protein
Pokud chcete vašim vlasům navrátit lesk, život a zmírnit jejich poškození, zdá se tento produkt jako ideální řešení a i já jej můžu doporučit.

Počet bodů: 4/5

Podle udělených bod můžete snáze vidět jaké výrobky mě zaujaly více a jaké zase méně. Nejvíce se mi zalíbil asi šampón, tím pádem bych si určitě do budoucna chtěla pořídit masku ze stejné řady, kterou Salerm vyrábí. Všechny tyhle vlasové pomocníky můžete najít zde.

Znáte značku Salerm? 
Přeji vám krásný zbytek dne a budu se moct těšit na všechny vaše komentáře. Užívejte vánoční atmosféry a mějte se nádherně.

8 komentářů:

  1. Tuhle značku neznám ale klidně bych zkusila. Vánoční atmosféru užívám, dnes pečením perníčků;-)

    OdpovědětVymazat
  2. O tejto značke som ešte nepočula, ale podľa tvojich hodnotení som začala uvažovať najmä nad tým šampónom:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vubec neznám, ale ten šampon mě i celkem zaujal :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, tudíž jsem od ní ani nic nevyzkoušela. A dokonce o této značce čtu od tebe poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek!
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě neznámá značka, ale produkty vypadají fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, super krasne vyhry, vse splneno, Elnino je fajn, uz jsem tam objednavala a leginy se hodi vzdycky:) ale me zaujal balicek 3.:-) ...zrovna sedime u telky a koukame na
    Tri veterany, to proste musi na Vanoce byt :-) pak sup sup nasmazit kapra a rizky, salat uz si hezky hovi od vcerejska v lednici a Jezisek je tady co nevidet :-) preji i tobe krasne svatky!!! Fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nepoznám túto značku, ale šampon vyzerá fakt dobre. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat