23.09.15

Weeks in pictures

Jak rychle léto začalo, tak rychle skončilo, avšak podzim také vítám s otevřenou náručí a těším se na něj hned z několika důvodu. Jako takové ohlédnutí za letošním létem přidávám několik fotografií. 
Tak příjemné prohlížení :-)

but first let me take a selfie/♥/povinná četba/jedno příjemné odpoledne ve Starbucks
vzpomínky na Ibizu
Airmax- boty do nepohody / bez sladkého ani krok
Dobré ráno všem fotícím maniakům!

14 komentářů:

  1. jé, ty se musíš mít skvěle! na Ibizu bych se jednou chtěla moc podívat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) Ibiza musela být super a máš krásné airmaxy :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Kinder čokoládky ♥ to je moje :) !
    Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tie Airmaxy sú úplne top, ale mne sa zdajú dosť drahé, ja som ich našla za 140 eur v predajni nike. Kde si ich ty kúpila, poradila by si mi stránku alebo obchod kde by boli lacnejšie?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že levná záležitost to zrovna není, já měla to štěstí, že jsem náhodou narazila zrovna na slevu a jelikož jsem pořádné "botasky" sháněla snad půl roku, tak jsem do nich šla :-). Mám je z prodejny Nike (přesněji řečeno z Olympie v Brně).

      Vymazat
  6. Krásné fotky zlato :-* Taky se těším až spolu konečně zajdeme na kafičko ♥
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou super!! Jinak pěkné fotky i článek. :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, tolik krásných fotek :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky spravila si mi chuť na KINDEEER *_*

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky moře, pláže a dovolené ve mně budí úplně letní náladu :D škoda, že venku skoro mrzne :(
    Btw: tak toto jsou první Airmaxy, které se mi líbí. Jsou fakt krásné:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny článok. Ešte som takýto spôsob článku nevidela a bavilo ma to <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat