01.02.14

Řešení pro suché a popraskané rty- SYX

Hezký večer moji nejmilejší,
u kosmetických recenzí se na chvíli zdržíme a dnes se pro změnu mrkneme na jednu vychytávku vhodnou především do nepříjemného mrazivého počasí. Myslím, že nebudu jediná koho v tomto období trápí popraskané a suché rty. Mráz je celkově pro naši pokožku pěkně zákeřný nepřítel, takže by se rozhodně neměl podceňovat. Z tohoto důvodu Vám dnes s radostí prozradím, jakou účinnou péči pro mé rty používám právě já.


Na SYX jsem narazila náhodou na blogu u Natálky, nerada bych se totiž chlubila cizím peřím. Netrvalo dlouho a jakmile jsem pár dní na to míjela parfumérii Marionnaud, rozhodla jsem hodit očko právě po těchto multifunkčních balzámech. Domů jsem si tedy nakonec odnesla jedno krasavce s jahodovou vůní. Balení je dle mého názoru maximálně praktické, snadno se vleze do jakékoli kosmetické taštičky a cena 49 Kč je též super. Pojďme se však zaměřit na samotný účinek balzámu. Rty jsou po aplikaci opravdu hezky vláčné, vyživené a po prasklinkách ani stopy. Balzám navíc na rty hezky přilne a rozhodně nepůsobí nepříjemně. K dispozici je kromě jahodové varianty možné zakoupení i několika dalších druhů. Na tohle zimní období se mi zdá tento výrobek vážně ideální a jsem s ním nad míru spokojená nejen já, ale také má ségra i mamka.

Jaká je vaše zkušenost s výrobky SYX?

Mějte se krásně a těším se na vaše odpovědi, V.

45 komentářů:

  1. O této značce jsem asi nikdy neslyšela a ani balzám, jsem neviděla. Vypadá ale moc dobře a určitě se na něj mrknu. Díky za tip :)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc dobře a pro mé rty by se určitě hodil,akorát by mi nevyhovovalo balení kvůli nehtům:D ale to je drobnost:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně, kdybych toho neměla doma tolik, určitě bych se po něm podívala :) Aktuálně na rty používám bambucké máslo od Saloos a taky si jej nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobky od Saloos jsou také báječné, takže to se Ti vůbec nedivím, že jsi tak spokojená :-).

      Vymazat
  4. Mám mentolový a je úžasný! Lepší jsem snad opravdu ještě neměla. :) A narazila jsem na něj náhodou při výprodejích v parfumerii Marionnaud. DVOJITÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě mě také docela překvapilo jaký poklad se to v Marionnaud ukrývá :-).

      Vymazat
  5. No hned pro něj běžím !

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, fakt to pomáhá? :-O ..Já akutně potřebuju nějakou pomoc od popraskaných rtů! :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu boží :-), mám po něm rty jak ze sametu O:-).

      Vymazat
  7. Vypadá krásně už jen na pohled a ohledně ceny teda klobouk dolů :)!
    Vendulko tady jsi hrozně roztomilá, copánek Ti sluší a musím podotknout že ta blond barvička je nádherná, hrozně Ti to sluší jsi jak panenka, chci být taky blondýnka! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi opravdu lichotnice Romanko, moc a moc Ti děkuji ♥ !

      Vymazat
  8. Mám a je to ta nejúžasnější věc na rty co vlastním. Na blogu jsem se v minulosti o téhle jahodové verzi taktéž zmiňovala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se pak k tobě musím schválně mrknout.

      Vymazat
  9. Momentálně zkušenost nulová, ale při příští cestě kolem Mariona nejspíše zavítám i dovnitř :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám doma asi miliardu různých jiných balzámů a než budu nakupovat, musím aspoň polovinu vypatlat, což je záležitost na hooodně dlouhou dobu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti vůbec, ale vůbec nedivím :-)!

      Vymazat
  11. Priznam sa, ze som ich vzdy celkom prehliadala, ale takto ako citam preco nie. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/2/14 11:33

    Myslím že by ti k blond vlasům slušelo víc světlejší obočí než tohle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem nad tím několikrát přemýšlela, ale jelikož mám sama o sobě docela dost tmavé obočí, tak se mi do žádné "světlejší" změny moc nechtělo, ale určitě to zvážím, díky za tip :-).

      Vymazat
  13. Mám rada Syx a vlastním dva :-). Jeden mentolový a to je taky zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mentolový musí být také úžasný :-O♥!

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. A opravdu úžasné jsou O:-), přísahám !

      Vymazat
  15. Vůbec jsem ho nějak neznala, ale vypadá skvěle a možná nad tím popřemýšlím :)
    Já používám v kruté zimě od Avonu takový kalíškový medový a lepší jsem zatím neměla, tak uvidíme, jak tenhle <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak zrovna ty "avoňácké" balzámky jsou také perfektní :-). Sama jsem je používala opravdu dlouho, ale vždy čas od času zatoužím po nějaké té změně O:-).

      Vymazat
  16. parfumerku, kde se prodávají, bohužel nemám po ruce, takže jsem ještě neměla šanci je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tuto značku vůbec neznám, ale vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Super cena, za tu recenzi teda :)

    OdpovědětVymazat
  19. Takovou věci sice nevlastním, ale libuju si na vajíčkách od oriflame ... teď mám doma kokosový a jsem nad míru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové vajíčko z Oriflame je také úžasné :-), zrovna nedávno jsem je spotřebovala.

      Vymazat
  20. jeej škoda že som na tento nenatrafila musi byť super ja mam len običajne:)

    OdpovědětVymazat
  21. Určite sa na neho pôjdem aspoň pozrieť :) Kika

    OdpovědětVymazat