01.12.13

Palette Correctrice od Sephory

Přeji Vám hezké dopoledne,
dnes se mrkneme na zoubek jednomu kosmetickému výrobku, který jsem si pořídila teprve nedávno. Pokud Vás občas trápí nějaká ta nedokonalost, kterou se hodí nenápadně zamaskovat, dnešní článek se Vám bude určitě líbit. Nebudu Vás dlouho napínat, dnešní recenze bude věnovaná paletce Correctrice od Sephory. V čem mě Palette Correctrice zaujala a proč ji doporučuji dál, se můžete dozvědět právě teď.


Palette Correctrice je zároveň úplně první výrobkem od značky Sephora, který jsem si pořídila. Nad koupí jsem samozřejmě nějaký čas váhala, ale jsem ráda, že jsem nakonec neodolala. Již dlouhý čas jsem sháněla nějaký kvalitní korektor, který by během chvíle nezmizel. Pokud korektor držel tam, kde měl, na obličeji pro změnu vytvořil nepěkné mapy a tak dále. Ještě před touto paletkou mě dosti zaujala podobná paletka od Dermacol. Zašla jsem ji proto omrknut do drogérie a můj první dojem byl takový, že nenadchne, ale ani neurazí.

Paletka Correctrice obsahuje 4 odstíny korektorů (nude, leaf, lilac, sandy). Žlutý či tělový odstín (tedy hned ten první) si hravě poradí například s kruhy pod očima a žilkami. Zelený odstín je určen na pupínky a začervenalá místa. Fialový odstínek můžete použít jako rozjasňovač, neboť skvěle odráží světlo. Poslední "tmavší" tělový odstín bych použila na finální sjednocení pleti. Co se samotné konzistence týče tak všechny korektory jsou hutné tak akorát a navíc příjemně krémové. Balení navíc obsahuje praktický štěteček, se kterým můžete korektor důkladněji nanést. Já však dávám při aplikaci přednost klasickému nanášením pomocí prstů a nemohu si stěžovat, s paletkou se pracuje vážně báječně. Výdrž korektorů je také skvělá, na svém místě vydržely téměř celý den. Navíc paletka je vhodná i pro ty největší bledulky.

Podtrženo, sečteno, tomuto výrobku dávám palec nahoru. Jeho cena se pohybuje okolo 340 korun, což není zrovna nejlevnější záležitost, ale zde se investice vážně vyplatí. Pro dnešek to bude již vše, doufám, že se Vám článek líbil a budete se těšit na další, mějte se krásně, V.

17 komentářů:

  1. V Sephoře už mám vyhlídnutých tolik produktů, že nevím, čím bych začala :D Ale možná právě touto paletkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. zkoušela jsem ji u kamarádky a bohužel mi přišla "stejná" jako paletka od Dermacolu, takže jsem dala přednost levnější variantě a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. Chcela som tú paletku korektorov od Dermacolu, keďže tú v mojom okolí predávajú. Neviem kde by som u nás najbližšie našla Sephoru, myslím že by sa mi viacej páčila táto paletka :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to skvěle, delší dobu si říkám že by se nějaký ten korektor hodil a na ten od dermacolu jsem taky pokukovala :))

    OdpovědětVymazat
  5. já na tyto "barevné" korektory moc nejsem, vystačím si s jedním béžovým :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si teda vystačím s jednobarevným, ale tenhle vypadá dobře :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to fakt skvelo :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. já bych do toho asi nešla, tyhle korektory mě moc nelákají, ale moc hezky napsaná recenze:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Taky sháním kvalitní korektor. Hlavně bych potřebovala zelený, protože jsem věčně zarudlá. Bohužel se mi ještě nějak nepodařilo najít ideální. Tady tato paletka vypadá dost dobře, škoda jen, že mám Sephoru z ruky :-/

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor mě velmi zaujal. :) Škoda, že jsem propásla akci 2+1 na výrobky od Sephory, která byla tento víkend. :( Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se tahle paletka korektorů ze začátku moc líbila, hlavně obalem a jak pěkně vypadala :)) ale jakmile jsem měla možnost ji vyzkoušet, tak už tak dobrá nebyla a ráda jsem se vrátila ke "staré" dobré od Dermacolu :)))

    beautybymichajka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mně tyhle paletky vůbec odstínově nesedí a ani krytí z nich není nejlepší, radši si kupuji individuálně jednotlivé korektory.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od Sephory jsem si ještě nikdy nic nepořídila, ale po tvém článku si možná něco ze Sephory budu přát od Ježíška, třeba hned tuhle paletku. Já totiž bledulka jsem :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, máš tu zajímavé články a tvůj blog mě zaujal :). Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se zabývám především problematikou poruch příjmu potravy, veganstvím, kosmetikou, recenzemi, vlastními recepty atp. Určitě si tam najdeš to "svoje".Krásný zbytek dne :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:-),
      mockrát děkuji za milé pozvání, určitě se k tobě moc ráda mrknu!

      Vymazat
  15. Super článek :) Váhám co si ze Sephory koupit.

    OdpovědětVymazat