11.11.13

Kosmetické úlovky (listopad)

Hezký večer moji milí,
celý říjen jsem se drogériím úspěšně vyhýbala, ale tento měsíc jsem již neodolala, jelikož mi některé věci začaly v kosmetické zásobě docházet. S kamarádkou jsem se jednoho pěkného odpoledne rozhodly omrknout, copak nového můžeme právě v drogériích najít. Musím uznat, že všemi možnými novinkami se to jen a jen hemží. Co všechno jsem si nakonec pořídila a o čem již teď mohu konstatovat, že stojí za to, se můžete dozvědět právě teď.


 1) Lak Stars Gabriella Salvete- Laky od GS prostě zbožňuji, na nehtech hezky drží, vydrží a olupování se bát vůbec nemusíte. Chápu, že jediným kamenem úrazu může být cena, jelikož se dají sehnat podstatně levnější laky na nehty, ale v tomto případě se investovat vyplatí. Není divu, že novinkové laky Stars se staly okamžitým hitem. Můj výběr padl na odstín Brown Sugar, protože do tohoto laku jsem se zamilovala hned na první pohled. Překrásný odstín doplněn třpytkami ladí snad s každým outfitem, takže určitě doporučuji. Jeho pořizovací cena je 89 Kč.

2) Creme Puff Max Factor- Tak tento poklad mi snad seslalo samo nebe, brzy čekejte velkolepou recenzi, protože tento pudr si to rozhodně zaslouží! Dlouhý čas jsem používala profláknutou klasiku od Stay Matte, ale jelikož mi pudr začal docházet, začala jsem pokukovat samozřejmě po dalším. Zprvu jsem si chtěla pořídit také hojně opěvovaný pudr od NYC. Nakonec mě však v regálu zaujalo něco úplně jiného. Již na první pohled mě zaujalo elegantní balení zlatého Creme Puff, které působí opravdu božsky. Co se samotného pudru týče, nikdy mi žádný nevoněl, tak krásně jako tento, opravdu nepřeháním, velmi příjemná parfemace vás jednoduše "práskne" přes nos. Pudr se dá velmi snadno aplikovat a během chvíle je vaše pleť skvěle sjednocena a bez lesku. Navíc se mi zdá, že matná pleť vydrží mnohem déle než toho bylo u pudru Stay Matte od Rimmelu. Sečteno, podtrženo, mé první dojmy jsou jedině pozitivní, těším se až Vám povím více. v DM jsem si tento výrobek pořídila za 219 Kč, jelikož byl v slevě. Určitě tam na něj dále narazíte i za tuhle cenu, dneska jsem to byla omrknout :-).

3) Rtěnka 08 Colour Crush Essence- Dostáváme se k dalšímu trháku, který najdete prostě všude. Nové rtěnky od Essence kolem sebe strhly doslova lavinu diskuzí. Jak už tomu bývá, jedna strana tyhle krásky vychvaluje do nebes a druhá je naopak proklíná. Rozhodla jsem se proto vyzkoušet vše na vlastní kůži. Rtěnku jsem měla na sobě zatím párkrát a musím konstatovat, že na rtech působí moc hezky. Její konzistence je velmi příjemná, akorát odstín nevypadá na rtech tak výrazně jako rtěnka samotná, opět se brzy dozvíte více. Pořizovací cena je 59 Kč.

4) Odlakovač Essence- Tento výrobek byl spíše takovou rychlo koupí, jelikož mé nehty byly opravdu v již dezolátním stavu a žádný odlakovač nebyl po ruce, rozhodla jsem se skočit si do Rosmanna, kde mě zaujal právě tento. Pořídíte jej za 39 Kč a musím říci, že mě zatím mile překvapuje. Lak i veškeré třpytky hravě z nehtu odstraní a žádného nežádoucího vysušení se bát nemusíte.

5) Maska na vlasy Ziaja- Konečně, konečně je má! Musím se přiznat, že na tuhle krásku v zeleném obalu, jsem si brousila zoubky už hodně dlouho. Výrobky značky Ziaja mám opravdu v oblibě a nestalo se ještě, že by mě něco zklamalo. Masku jsem měla již možnost vyzkoušet a mé první dojmy jsou zatím pozitivní. Vlásky jsou po aplikaci jemné, jdou skvěle rozčesat a lesk jim také nechybí, více dám však vědět po delším testování.

6) Antibakteriální gel Balea- Tak tohle je spíše takový bonbónek nakonec. Antibakteriální gel jsem si též plánovala pořídit již nějaký čas. Jakmile jsem na něj u pokladny v DM narazila, bylo jasné, že bude můj :-). Pokud nepletu, pořídila jsem jej za 29 Kč.

Copak hezkého zaujalo v obchodech Vás, milé dámy? Přeji Vám dobrou noc a hezké sny, brzy se určitě ozvu s novým článkem, posílám pusu a dobrou noc, V. ♥

38 komentářů:

  1. super príspevok :) úžasný blog :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten pudr jsem koukala v drogérii taky, protože mě zaujala reklama :D..Takže si ho také určitě pořídím.
    Já jsem si teď udělala radost hodně věcma v podobě kosmetických věcí a už se musím krotit, protože mám ještě objednávku od Avonu a Oriflame :D.. Hezké věci sis Vendulko pořídila, škoda jen, že jsem ještě u nás nikde neviděla ty nové rtěnky Essence, hned bych si nějakou vzala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej a skoč si pro něj, je báječný :-)! Jinak tak to se už nemohu dočkat, copak krásného sis objednala :-O, snad nám všechno hezky ukážeš :-*!

      Vymazat
  3. Antibakteriální gel Balea je mou kabelkovou nezbytností, bez toho nedám ani ránu! Jsem zvědavá na tu masku Ziaja. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :-), s kabelky jej už nevytahuji. O masce brzy napíši více, zatím jsem s ní spokojená :-))

      Vymazat
  4. Pudr a lak na nehty mám také. Nedám na ně dopustit, jsou to mé lásky :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda na ten pudr mě lákáš! :) těším se na další recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný, takže myslím, že neodoláš :-)

      Vymazat
  6. Ta maska Ziaja vypadá lákavě :) těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak ten rúž a púder vyzerajú super :) pekný príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak laky stars, rtěnky essence jsou jedničky! Jinak bych nakupovala jejich další odstíny, i nové collor tattoo nejsou marné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš :-), úplně bych zapomněla mrknout i na to nové CT, co jsem tak koukala na různé recenze, působí opravdu velmi lákavě.

      Vymazat
  9. Super úlovky! :) těším se na recenze, ale ten lak! :3

    OdpovědětVymazat
  10. GS lak si chcem už dlhšie kúpiť, len chcem najprv spotrebovať tie predošlé :) Inak antibakteriálny gel je klasika, to so sebou ťahám všade spolu s peňaženkou. Ono je to strašne praktické hlavne keď človek cestuje a chytá sa tých hnusných tyčí a držadiel a podobne :) Inak, kde sa dá kúpiť Ziaja? Ja neviem či som taká strašne nevšímavá alebo to proste neviem nájsť :D
    http://eldormovitz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čteš mi myšlenky :-), každý den jezdím po městě tam a nazpátek a bez ant gelu už bych asi už nemohla existovat, ještě když se nemohu zbavit svého zlozvyku, "sahání" si během dne věčně na vlasy, obličej, pusu a tak :-D. Jinak Ziaju jsem objevila v drogérii Jasmín v Brně, ještě mě tak napadlo, že by ji mohli mít v Globusu :-).

      Vymazat
  11. Já musím si pořídit další skvělé odstíny od essence :) vidím že i tato barvička vypadá suprově :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvička je vážně úžasná :-), v drogérii jsem strávila snad celou věčnost, než jsem se pro jeden konkrétní odstín rozhoupala :-O

      Vymazat
  12. Laky od GS mám hrozně ráda a už se taky chystám na nějaký pěkný odstín:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vážně úžasné, lepší snad neznám :-)

      Vymazat
  13. Zaujal ma púder, zatiaľ ma od MF nesklamalo nič čo som mala tak verím, že to tak bude aj naďalej :)
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr opravdu stojí za to, bála jsem se zkoušet zase něco nového, ale tentokrát se to jedině vyplatilo :-)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Opravdu doporučuji, nemají jedinou chybičku ♥

      Vymazat
  15. stejný odstín pískového laku mám zrovna na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se Ti ani nedivím, je prostě božský :-) ♥

      Vymazat
  16. Ahoj :), taky mám lak od Gabriely Salvete a je super :). Jsem zvědavá na tu recenzi s rtěnkou od Essence, protože o ní taky uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S recenzí se pokusím pospíšit :-), zatím si rtěnku mohu jedině vynachválit !

      Vymazat
  17. Krémy od Ziaja jsou perfektní a hlavně cenově dostupné. Tento výrobek ještě neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu s tebou jedině souhlasit :-), zatím se mi tahle značka jedině osvědčila.

      Vymazat
  18. ten antibakterialny gel od balei sa oplati:)

    OdpovědětVymazat
  19. Antibakteriální gel Balea je mou kabelkovou nezbytností povedené fotky

    OdpovědětVymazat
  20. zajímalo by mě, jak ten lak vypadá na nehtech! mě se třpytky v lacích moc nelíbí, mám radši normální barvičky, ale od GS jsem kupovala lak jako dárek kamarádce a jen chválila:)

    OdpovědětVymazat