26.06.13

Recenze plná barviček a laků

Hezké odpoledne moji milí:-),
doufám, že se máte jen a jen krásně. Ani dnes jsem na vás zapomněla a mám tu pro vás článek, který vás doufám potěší. Poslední dobou začínám být blázen krom rtěnek také do laků na nehty. Jakmile se ještě jedna o třpytivé či pastelové barvy, opravdu nejde odolat:-o! Dnes jsem si za skvělou cenu pořídila hned 3 zlatíčka do sbírky:-). Tak se na ně pojďme mrknout.

V plánu jsem měla původně zakoupení pouze jednoho laku, což je ten první od Gabriella Salvete. Kamarádka od této značky měla překrásný růžový a stříbrný odstín se třpytky a já se do nich prostě zamilovala:-). Již při vchodu do Rossmannu mou pozornost upoutal stojan plný Colorama výrobků, kde při koupi jednoho výrobku dostanete ten druhý zdarma. Takže podtrženo, sečteno jeden Colorama mě vyšel na pouhých 20 Kč, což je podle mě parádní cena, protože tyhle laky dle mého názoru opravdu vydrží. Navíc se dobře nanáší a jsou syté. Nová kolekce barviček, o které mluví celý blogový svět je více než lákavá:-).  Co se týče oranžového krasavce od Gabriella Salvate, tak na něj jsem opravdu moc zvědavá. Konečně se pokusím o menší experiment s úpravou nehtů, co se barviček a vzorů týče a výsledek vám určitě moc ráda ukáži:-).

Jaký je váš nejoblíbenější lak? Jakým odstínům a značkám dáváte přednost vy? Ráda se inspiruji:-), mějte se krásně, opět vaše V.

6 komentářů:

  1. Mají skvělou barvu! :-) Taky si chci konečně pořídit nějaký ten láček od Coloramy. :-)

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou hezké :) ja na nehtech preferuji růžovou. Příjde mi to nejvíc přirozené a ženské... nevím proč :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu:-), přeci jen klasika je klasika, ale poslední dobou jsem se neudržela a stejně se nechala nalákat všemi těmi pastelovými barvičkami:-)

      Vymazat
  3. Super článek.:-) Laky od Gabriella Salvete patří poslední dobou k mým nejoblíbenějším. Asi budu muset pořídit do sbírky ještě nějaké enamelky, ten Tvůj vypadá opravdu parádně. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-*, však ty jsi mi byla tou největší inspiraci:-)!

      Vymazat